با توجه به نوع کالا :
برای اطلاع از وضعیت سفارش خود وارد قسمت آخرین تراکنش ها می شوید و وضعیت سفارش خود را چک می کنید.
در حال بررسی ... آماده سازی ... خروج از انبار.
حتما با کارشناسان شرکت شریف تایر در ارتباط باشید.
تا قبل از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون “تکمیل خرید” شما می توانید سفارش را از سبد خرید اصلاح و یا حذف کنید.
اما بعد از تکمیل خرید و اتمام خرید و در مرحله پرداخت ، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.در این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، می بایست با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید
شریف تایر با دسترسی به بهترین های بازار و با توجه به توان خود، جدید ترین محصولات را برای مشتریان خود ارسال می کند. تاریخ تولید لاستیک در صفحه محصول اعلام شده است. پس از دریافت تایر به تاریخ ساخت لاستیک که بر روی دیواره آن درج شده دقت نمایید
بله، در ابتدا اگر لفاف لاستیک را باز نکرده باشید و لاستیک را روی رینگ سوار نکرده باشید تا 7 روز امکان عودت تایر های خریداری شده به شریف تایر وجود دارد. اما اگر پس از باز کردن تایر و یا استفاده از آن متوجه ایرادی در تایر شدید گارانتی از طرف شرکت تولید کننده در تایر های ایرانی و شرکت وارد کننده در تایر های خارجی به شما ارائه می شود. در اطلاعات تمامی محصولات مدت گارانتی آن ها ذکر شده است. (به این نکته توجه داشته باشید که گارانتی از زمان تولید تایر محاسبه می گردد، نه زمان خرید شما.) همچنین در خصوص لاستیک های با نصب الزامی گارانتی فقط از طرف شرکت تولید کننده و با وارد کننده می باشد و امکان عودت لاستیک به مجموعه شریف تایر وجود ندارد
پرداخت در محل مختص خریداران ساکن یزد می باشد که خدمات نصب ندارند و فقط لاستیک ها برایشان ارسال می شود، آنها می توانند از طریق دستگاه پوز همکاران ما در بخش توزیع و تحویل فاکتور خود را پرداخت نمایند.
با توجه به تنوع بسیار زیاد خودرو ها و سایز تایر مربوط به آن امکان موجود بودن همه سایز ها و برند ها در هیچ مجموعه ای وجود ندارد



.png)
.png)
.png)
.jpg)